شرایط و قوانین

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

آلین استایل همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آلین استایل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش  آلین استایل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به خدمات پس از فروش  آلین استایل ارسال شود.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

  • در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
  • در صورت تایید مشکل زدگی، پارگی و ... کالا باید جهت بررسی برای آلین با پست سفارشی ارسال شود.
  • از تمامی اقلام و بسته های سفارشات ارسالی قبل از ارسال عکس تهیه می شود، در صورتی که مشتری ادعا کند اقلام با توجه به صورتحساب کسری دارد باید تصویری از سفارش دریافتی خود بصورت عکس برای آلین ارسال کرده و در صورت تطبیق و تایید بروز اشتباه در جهت عودت مبلغ و یا ارسال مجدد سفارش اقدام خواهد شد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

  • - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش (شماره تلفن 09044055821) اطلاع داده شود.
  • - جنس فروخته شده بدون علت پس گرفته نمی شود.
  • - لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر سایز کالا مناسب نباشد.

با توجه به اینکه سایزها استاندارد است و اندازه دقیق در سایت درج شده است، امکان پس گرفتن سفارش وجود نخواهد داشت.
در صورتیکه مشتری از سایز اطمینان ندارد باید سفارش خود را حضوری انجام دهد.

  • Email, SSL
  • 6 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟